27 Haziran 2009 Cumartesi

KEDİLER

Hayvan severler, hangi hayvanı alayım, diyorsanız size kediyi öneriyorum. Ama tüyleri çok dökülüyor,evinizine kuşlar ya da böcekler getirebiliyorlar, ama çok tatlı hayvanlar. Ben gerçekten kedilere bayılıyorum.Benim evimde de kedi var.Ankara kedisi, bembeyaz, gözü ise yeşil sarı karışımı birşey.Bahçeli evlerde yaşayanlar rahatça kedileri besleyebilirsininiz.Dışarı kapınızı açık bırakırsanız kediniz bir süre sonra içeri girer. Biz de artık böyle yapıyoruz.İçeri bir süre sonra giriyor ve biz de kedimiz içeri girdiğinde kapıları kapatıyoruz.Ona sık sık mamasını ve suyunu veriyoruz.Tabi kumunu da temizlemeyi ihmal etmiyoruz. Eğer temizlemeyi unutursak banyodaki halıları büzüştürüp tuvaletini içine yapıyor.Bahçeli evde oturmuyorsanız çiçek olan yerlere sokmayın. Sokarsanız çiçeklerin toprağına yapıyor. Yaptığında ise eşelediği için heryer toprak oluyor.
Kedinizi rahatsız etmediğiniz sürece sizi tırmalamaz. Onu rahatsız ettiğiniz sürece sizi tırmalayacak ve ısıracaktır. Kediler hayatları boyunca küçük şekerlemeler yaparlar. Eğer sabırlıysanız ve çok kızgın değilseniz size kedi almanızı tavsiye ederim:)





1 yorum:

vitrin perisi dedi ki...

Kedileri seven bir insan olarak kedi beslemeyi de çok seviyorum...
Tabi kendi kedimi tüm kedilerden daha çok seviyorum ama yinede bütün kedileri çok seviyorum :)